Hva er Skriveskolen?

Skriveskolen er en del av tekstbyrået HvabeHager, som i 13 år har hjulpet bedrifter med å forfatte treffende tekster.

Alt vi tilbyr gjennom denne skolen er myntet på deg som vil ta pennen i egen hånd. Du som vil lære hvordan du kan skrive deg til bedre resultater selv – enten du er på jakt etter økt forståelse eller engasjement, flere salg eller kunder.

Lurer du på hvor du bør starte?

HILS PÅ LÆRER'N

Hei, Camilla her!

Da jeg startet HvabeHager som et enkeltpersonsforetak i 2010, var det med en kundeliste kort som en nordnorsk vinterdag.

Det, og vissheten om at jeg var nødt til å knekke koden for hvordan bygge tillitsvekkende, selgende budskap som tiltrekker kunder.

Oppsøkende salg var uaktuelt (jeg ble svett av tanken!).

I de 17 årene jeg har praktisert (og feilet), justert og perfeksjonert, har jeg funnet ut hva som funker. Det er derfor vi har kunnet vokse – fra et ENK-eksperiment til et tekstbyrå med flere ansatte. Fordi stadig flere kunder banker på døra.

– Så heldige dere er, sier mange.

Men det handler lite om flaks og mye om salgsagentene som gjør jobben for oss – nemlig tekstene våre. På nettsida, i sosiale medier og e-poster.

Skriveskolen ble til fordi du fortjener å oppleve det samme vi har gjort: at tekstene dine jobber for deg.

Jeg håper du unner deg det samme. Og at du lar meg hjelpe deg – på den ene eller andre måten.

Camilla Hager

Kreativ leder og gründer, HvabeHager